Translate

ŚLUBY W RZYMIE I WENECJI





.




Jestem fotografem i dziennikarzem, od kilku lat wykonuję zdjęcia ślubne (oraz inne) w Rzymie, Wenecji, a także  na Sycylii, nad Jeziorem Garda, etc. Wykonuję profesjonalne zdjęcia, które dodatkowo edytowane są za pomocą zaawansowanych programów edytorskich. Korzystam z kilku obiektywów. I przede wszystkich staram się, by zdjęcia były ciekawe, by odpowiadały Państwa oczekiwaniom. Pomagam też zorganizować ślub we Włoszech, zarówno ten w kościele, jak i w Konsulacie PR w Rzymie. Coś więcej o mnie? Z zamiłowania -  sztuka, włoskie kino, historia starożytna, no i Rzym, Rzym, Rzym... i jeszcze raz Rzym. Wieczne Miasto znam doskonale, jego  piękne zakątki, historię, współczesne realia, a swoją wiedzą chętnie się z Wami podzielę (jestem także licencjonowanym pilotem wycieczek). Współpracuję z wydawnictwem PASCAL, na przestrzeni ostatnich lat przygotowałam aktualizacje przewodników Włochy Południowe, 2014 oraz Włochy 360 stopni, 2015, a także przewodnik dla pielgrzymów ( 2016). Mam na swoim koncie  publikacje prasowe: na łamach polonijnej prasy włoskiej: m.in. (rozmowa z Enrico Marinelli, szefem  ochrony Jana Pawła II), Tygodnika Powszechnego (m.in. teksty Neapol wraca do EuropyRozkład powietrza, Naszego Świata, polonijnego pisma we Włoszech.

Beata  Żarski